måndag 9 november 2009

Snälla grannar och HJÄLP!

Min närmaste granne (ja de bor närmast men ändå ett par kilometer härifrån-precis lagom avstånd) ringde mig och sa att jag kunde komma bort för hon hade rensat ut lite tyg och sybehör och jag fick ta vad jag ville!
Så den här högen följde med hem!
Favoriterna:

Men nu till problemet,vad skall jag ge henne som tack?
först tänkte jag skicka ett kort men sen ville jag ju sy ngt...men vad?? hon är en pigg "tant" på 80+
Ngn som har ett förslag??? Först tänkte jag spishandduk men tveksam till det...

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Så snällt av henne!
Jag hade nog sytt en tygkasse alternativt en vetevärmare.

Maria sa...

Jag skulle nog ge henne en kvast med med färgglada blommor så här i höst/vinter rusket;)

Madelene sa...

Spishandduk tycker jag låter som en utmärkt idé till en gammal dam.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare):

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna presentkort från Kalasbolaget! Kika gärna in o delta i den med =)

Ps! Jackan kom idag..men jag har inte hunnit hämta ut den, ska göra det omg i morgon :) Ds