onsdag 4 november 2009

Inrutat liv?


Har kommit på mig själv... jag har byggt upp hela min vardag på rutiner!Alltid samma sak...
06.45 Gå upp
07:30 följa med ungarna till skolbussen
07.35 släppa ut djuren
07.45 4km morgonpromenad med hundarna
09.00 frukost samt jobb framför datorn,tvätt,disk,vika in kläder,städa mm mm
12.30 barnen kommer hem och jag cyklar 4km med hundarna till postlådan
13.00 middag vanligtvis lite sallad& en macka
13.15 läxor och städ mm som inte hunnits göra ännu
14.00 ungarna vill ha mellanmål
14.15 mer jobb framför datorn
15.00 allt jobb i ladugården med djuren,hundarna springer omkring och förstör allt =)
16.00 ta in djuren för natten samt mata och byta vatten
17.00 börja med kvällsmaten och äta
18.00 småplocka inför kvällen
19.00 ungarna går och lägger sig och kollar på en film
20.00 jag sitter framför datorn eller lägger mig i sängen och kikar på tv
22.00 jag sover om allt är klart för dagen
23.00 (ja detta brukar egentligen ske närsomhelst under natten) gubben kommer hem och hundarna skäller och alla vaknar...

Jag är trött på detta...i dag skall jag nog vara lite busig och äta middag innan jag hämtar posten..

1 kommentar:

LINDUS sa...

Go for it girl!!!
Kasta om lite i rutorna.

Jag känner igen mig...lite...har visseligen inte en massa djur att ta hand om men många dagar i veckan ser likadana ut vecka för vecka.