tisdag 17 november 2009

SÄLJES

Vet ej vad materialet heter,tunnare nästan lite nätaktigt som är tänkt till gardiner

på lappen står det att det är 34,5m men det måste vara klippt för så mycket tror jag inte att det är men mycket är det,en liten bit ca 1m samt en stor bit med många meter,det är så mycket att jag inte vill ge mig på att mäta det då det redan ligger fint förpackat i en påse.... 200:-


Jersey Ca 72x150,dock är en bit utklippt i ena hörnet ca 28x57 40:-

trikåtyger,det mönstrade är ca 50x160cm,det röda ca 115x160cm men klippt lite i hörnet ca 45x30cm 100:-
Prislappar 50st blandade 45:-

Nytt bomullstyg med pirater 100x150cm 60:-

Jersey 50x150cm 50:-


Retro tyger 100x150cm 50kr/st

Rensat tyghylla 1,Det här hade jag tänkt att sy kläder utav men får helt enkelt inte plats med alltdet är alltså inga pytte applikationsbitar utan tänkt till barnkläder...En hel hög,passa på att fynda! 300:-


Rensat tyghylla 2,Det här hade jag tänkt att sy kläder utav men får helt enkelt inte plats med alltdet är alltså inga pytte applikationsbitar utan tänkt till barnkläder...En hel hög,passa på att fynda!
300:-

Tyg till kuddfodral-bara att sy ihop

färdiga mått ca 40x40m

tyget är vaniljfärgat och i bomulls satin

35:-

Sy till baby och barn,mönstren finns kvar 25:-


5st Allt om handarbete (mönsterarken finns givetvis kvar) 20:-


Frakt tillkommer,maila mig om du är intresserad utav ngt
mirrezz@gmail.com

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)