lördag 29 januari 2011

Test av Stoff&stils knappar i Prym tången

Efter att ha sytt ett 50tal dregglisar insåg jag hur dyrt det skulle bli i längden-prym knapparna är DYRA!
(200 knappar ca 550kr)
Men till sitt försvar kan jag ju erkänna att de är otroligt bra!
På sos kostar 500 knappar under hundralappen vilket ju jag anser vara mer prisvärt SÅ nu har jag äntligen vågat prova,såg att gekko provat och nu var jag alltså tvungen-och det gick ju som en dans,dock fastnar inte ringen (den med taggar) som den skall i prym tången men det är ju bara att vända den sidan nedåt...
Så nu skall jag sätta mig och beställa knappar till mina dregglisar! =)

Fö måste tilläggas att prymtången är bland det bästa jag köpt,fattar inte att jag förut satt och bankade i knapparna med hammare!Det blev aldrig bra!

3 kommentarer:

Marina sa...

Tack för tipset! Jag kanske ska våga köpa tryckknappar nästa gång jag beställer från Stoff & Stil.

Anonym sa...

Som sagt, tack för tipset. Undarr också var du köpte din prymtång?

Mirrezz sa...

Köpte hela "kittet" hos bibbi
http://www.bibbistextil.se/