måndag 31 januari 2011

GIVEAWAY till dig som är gravid!

NR1 innehåller havandeskapsolja och pomegranate hand creme,båda från weleda

NR2 innehåller en valfri body fr kappahl

NR3 innehåller 25% rabatt på valfri vara på kappahl

skriv en kommentar här om vilket paket just du vill ha! maila mig sedan din adress mirrezz@gmail.com

Erbjuder även just nu muddbyxor (uppvikbara muddar för längre anv tid) med matchande dregglis till nyfödingar i valfritt tyg för 100kr/st! Maila mig om du är intresserad.

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Jag skulle vilja vinna paket nummer två.
Skulle passa perfekt nu när jag häromdagen blev moster för första gången. :-)

Håller tummarna och hoppas på vinst!

Ylva sa...

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha paket nummer 1. Handcremen till mig och oljan till min kompis som snart blir förälder igen.

Håller verkligen tummarna!