måndag 28 december 2009

Kul svar...

Jo min man skulle jobba i arresten vilket han nämnde för mig innan han tidigt på morgonen åkte.(jag sover)
Snart ringer en telefonförsäljare och väcker mig och frågar efter magnus
-nej han är i arresten kläcker jag ur mig
-ehh jaha ja tack då säger han och lägger på...
Först på eftermiddagen förstår jag varför han reagerade lite konstigt på mitt svar på vart magnus höll hus =)
(Tur att det bara var en försäljare...)

Tilläggas kan ju att detta var ett effektivt svar! De hörde inte av sig mer...

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..vilken grej! Min guube jobbar på rättspsyk..ska säga att han sitter där nästa gång någon ringer - tack för tipset =)

Ny spännande tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

..i samarbete med en finfin barnbutik!

Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =) Kram