lördag 21 februari 2015

Bra vecka

Denna vecka har vi levt i princip helt gratis i matväg =) och ska försöka göra så i flera veckor till! gäller att ta tillvara på allt man kan och inte äta vad man är sugen på utan vad som finns helt enkelt!
Idag har vi gjort pizzabullar på gratis pizzamix,gratis ost samt kassler (2kg för 20:- kort datum fr city gross) osten o skinkan räcker till ungefär 500 pizzabullar till så det har jag fryst in i påsar,redo att användas =)
Vi har gjort lemonad på gratis citroner och vi ska till melodifestivalen göra cupcakes på en gratis bakmix
Jag har fått ännu fler presentkort denna vecka (sammanlagt 700:-)
Har även fått 200:- på jysk (måste dock handla för minst 300kr) blir väl nya handdukar...
På willys sålde en stor colgate tandkräm för 10:- och med kupong blev det nästan gratis...men nu har jag nog ett för stort tandkrämslager...likaså schampoo,balsam å tvål... räcker i flera år!
Jag älskar att läsa,köper alla mina böcker på loppis och de tar 1kr/st för pocketböckerna så ngn större utgift är det ju inte...
Har denna vecka fått en hel massa gratistidningar som jag dock inte tagit mig tid att läsa ännu...bla amelia,vecko revyn,pc för alla,allt i hemmet samt antik och auktion






Inga kommentarer: