onsdag 5 oktober 2011

Åhh älskling...

Min nya älskling...som jag absolut INTE förstår mig på men det gör jag ju inte med ngn karl så varför skulle denna vara annorlunda...
Jag lyckades iaf få honom att brodera mina initialer,inte illa! Nu skall jag bara lyckas fatta hur man använder flera färger och ändrar storlek och sådant... småskit som att trä och klippa tråden klarar han helt själv! =)
Ja med tanke på vad han kosta så kan man väl nästan begära sådana saker....
Jag skäms liten nu men det första jag tänkte när jag packade upp honom var: Men var e pedalen? Ja inte sjuttan har en modern maskin en pedal inte! Allt sköts via en touchscreen! borde jag ju fattat! =)


Åhh visst är han fiiiiiin! Tror jag skall gå och klappa lite på honom! =)

1 kommentar:

sorkmor sa...

åh så spännande, jag ska försöka lära mig hur innovis 1500 funkar på jobbet :)