tisdag 5 april 2011

Fånigt billigt!

Hittade en tjej på Etsy som sålde vävda vikbara lappar. köpte ett 600 pack för ca300kr ink frakt
En jättetrevlig tjej som gjorde allt för att man skulle bli nöjd med designen (som i mitt fall inte var speciellt krångligt) Jag blev nöjd,snabb leverans (tar ju dock ett bra tag med post från singapore) fina lappar till ett fånigt bra pris!

Vet inte om lapparna är färdigklippta och vikta om man handlar från tex WWL men priset där hade blivit 3ggr så högt så jag klipper glatt =)

5 kommentarer:

Wcollection sa...

får man fråga vad hon hette på etsy? superbilligt...typiskt att jag just beställt från wwl

Mirrezz sa...

Hon finns här

http://www.etsy.com/shop/lifestylewithlove?ref=pr_shop_more

Wcollection sa...

tack snälla!

OYB sa...

Snygga! Och vilket bra pris!

Sanna sa...

tack för de underbara tipset. satt och skulle beställa från wwl precis så kom ja in på din sida! toppen. ja jag klipper oxå gärna för den lilla slanten :) o vilken söt blgg design du har måste ja tillägga :)