måndag 1 november 2010

1 november...

Idag har vi haft barnkalas,var 7 barn här men oj det lät som 100! (tecken på att man börjar bli gammal när man tycker det tror jag!) Killar är ju rätt hårdhänta med leksaker och jag tror att det mesta de lekte med gick sönder,tråkigt att det skall vara så dålig kvalité på saker-de skall ju hållas att leka med!

Idag kom posten med ett litet paket till mig,lite inköp från usa,4 pressarfötter till min janome,har tidigare kollat på ngr utav dem hos skövdesymaskiner...men det kändes lite väl dyrt...i usa fick jag fyra till samma pris för en i sverige och då har jag räknat in frakten åxå! håller just nu på att sy ngr dagiskassar för att prova ngr utav fötterna,de är nog inte äkta janome men kvalitén känns jättebra och de passar lika bra som orginal fötterna så jag är nöjd =)

skall nog snart hoppa i säng tror jag och vila ut mig efter kalaset =) Imorgon fyller min yngsta och bli ännu ett år äldre!Bara att inse att kläder mamma sytt nog inte funkar snart....

1 kommentar:

LINDUS sa...

hej hej.
Får man fråga vart du köpt dessa fötter...jag har en pfaff maskin och behöver litew nya fötter men tycker som du att de är för dyra...