lördag 11 juli 2009

Mitt sybord

Mina sybord är helt belamrade med saker...och igår såg det även ut så här



Min älskade lilla Maja tog sig en lur bland allt bröte,jag har för närvarande 8 katter så de ligger lite här och var =) (fast oftast ute i ladugården där råttorna finns....)
Djur är ju bara för underbara,händer hela tiden saker...häromdagen innan jag skulle sova (min man är polis och jobbar natt så jag är ensam här ute i skogen, men jag har förvisso 3 vakthundar...)
Iaf... det var kolsvart ute och helt plötsligt hör jag hur ngn börjar klättra på stegen som står utanför fönstret,jag var på övervåningen och livrädd!Men tillslut går jag fram till fönstret och kikar ut...där hänger våran kisse putte på stegen och tycker att han hittat ett jätteroligt sätt att ta sig in på!
Just då skrattade jag inte åt det hela för jag vara nära en hjärtattack men efter ett par dagar kan man skratta åt det...

Inga kommentarer: